Basen Artystyczny
Informacje ogólne
Informacje o obiekcie
BASEN to blisko 1000 m2 unikalnej przestrzeni eventowej w ścisłym centrum Warszawy. Znajduje się nieopodal Placu Trzech Krzyży.
BASEN mieści się w pomieszczeniach po pływalni, w zabytkowym budynku przy ul. Konopnickiej 6, wzniesionym w międzywojniu, w tradycji modernizmu, należącym niegdyś do polskiego oddziału YMCA, a dziś – do ZHP.To już kultowy obiekt w centrum Warszawy: jako jeden z nielicznych ocalał od wojennych zniszczeń i był jedynym krytym basenem dostępnym dla warszawskiej młodzieży w okresie tuż po zakończeniu drugiej wojny światowej. Gmach ten przez lata przyciągał ludzi, którzy chcieli rozwijać swoje pasje. NISSAN, OPUS FILM, FACEBOOK, T.MOBILE, WPROST, O2 to tylko niektóre firmy, które zaufały nam i po zakończonym w 2012r. remoncie zorganizowały u nas konferencję, imprezę zamkniętą czy event branżowy.
Sala główna – niecka nieczynnego basenu – to miejsce, w którym realizowane są z powodzeniem zarówno konferencje, bankiety jak i pokazy mody czy koncerty. W zależności od charakteru imprezy, BASEN może przyjąć 200 osób ( kolacje biznesowe przy okrągłych stolikach) do 1000 gości (w aranżacji klubowej). W lokalu dostępne są sale: główna, barowa, kubańska, palarnia oraz garderoba z bezpośrednim zejściem na scenę. Każde z pomieszczeń można dowolnie aranżować .
Podczas każdej imprezy stawiamy na jakość oraz rzetelność wykonywanej pracy tak, aby każda impreza była dla Państwa gości niezapomnianym przeżyciem oraz możliwością podkreślenia unikalności Państwa firmy. Realizatorzy każdej imprezy to zespół specjalistów w swojej dziedzinie – współpracujemy z osobami z wieloletnim doświadczeniem eventowym oraz koncertowym . Dbamy o najdrobniejszy szczegół każdej imprezy poprzez pomoc w zorganizowaniu: cateringu, nagłośnienia, oświetlenia, scenografii czy efektów specjalnych.
Catering
Bogate doświadczenie, możliwość dostosowania się do wszelkich potrzeb, kreatywność oraz przede wszystkim wysoka jakość, to tylko kilka z wielu elementów, które kreują nasz wizerunek na rynku. Realizujemy zamówienia na terenie całej Polski, obsługujemy zarówno małe imprezy firmowe, jak i masowe wydarzenia okolicznościowe- do nawet 2000 osób.
Osobiście gwarantujemy kompleksową organizację przyjęcia, od stworzenia optymalnego menu odpowiadającemu Państwa możliwościom budżetowym, do realizacji pełnej imprezy tematycznej.