Bulwary Hotel & Biznes

Rzeczna 8, 39-300 Mielec, Polska
Liczba gości
180
Cena od*
190 zł
Noclegi
33

Informacje ogólne

Sala weselna znajdująca się w Hotelu Bulwary Mielec jest dużym, przestronnym pomieszczeniem. Wyróżnia się nowoczesnością, elegancją oraz klasą. Urządzona jest w kolorystyce bieli i subtelnych szarości, co daje dużo możliwości jeżeli chodzi o dekorację zgodne z preferencjami Pary Młodej. Do sali bankietowej przylega sala kominkowa, w której znajdują się wygodne kanapy. Goście weselni mogą z nich skorzystać w ramach odpoczynku i zebrania sił na dalszą część przyjęcia. Uzupełnieniem sali weselnej jest przytulny taras, gdzie można delektować się lampką szampana na cześć Nowożeńców.

Informacje o obiekcie

Bulwary Hotel & Biznes - obiekt - zdjęcie 1
Bulwary Hotel & Biznes - obiekt - zdjęcie 2
Bulwary Hotel & Biznes - obiekt - zdjęcie 3
Bulwary Hotel & Biznes - obiekt - zdjęcie 4
Bulwary Hotel & Biznes - obiekt - zdjęcie 5
Bulwary Hotel & Biznes - obiekt - zdjęcie 6
Bulwary Hotel & Biznes - obiekt - zdjęcie 7
Bulwary Hotel & Biznes - obiekt - zdjęcie 8
Bulwary Hotel & Biznes - obiekt - zdjęcie 9
Bulwary Hotel & Biznes - obiekt - zdjęcie 10
Bulwary Hotel & Biznes - obiekt - zdjęcie 11
Bulwary Hotel & Biznes - obiekt - zdjęcie 12
Bulwary Hotel & Biznes - obiekt - zdjęcie 13

Każde wesele jest wyjątkowym wydarzeniem, które powinno się odbyć w szczególnym miejscu. Takim miejscem jest nowo wybudowany Hotel Bulwary w Mielcu.


Jest obiektem, który łączy nowoczesność formy i elementy szklane z jasnym drewnem, dzięki czemu staje się stylowy, ale przytulny. Położony jest nad rzeką Wisłoka, w malowniczej okolicy, gdzie słychać śpiew ptaków i panuje romantyczny nastrój.



Hotel Bulwary Mielec oddalony jest od centrum miasta o zaledwie 500 metrów, dzięki czemu dojazd nie będzie problemem, a jednocześnie taka odległość sprawia, że jest to miejsce spokojne i ciche.


Wyprawiając wesele w Hotelu Bulwary Mielec, Para Młoda może liczyć na profesjonalną obsługę, która zadba, o prawidłowy przebieg przyjęcia, zaproszonych gości oraz wszystkie drobiazgi, które mogłyby przysporzyć Nowożeńcom dodatkowego stresu.


 



Catering

Jednym z istotnych elementów wesela jest pyszny poczęstunek. W Hotelu Bulwary Mielec wykwalifikowani kucharze przygotują tradycyjne dania z sezonowych produktów, które zadowolą największych smakoszy. Na elegancko udekorowanych stołach, wśród subtelnych ozdób kwiatowych, podane zostaną posiłki wybrane wcześniej przez Parę Młodą. Prostota podkreślona klasyczną, białą zastawą sprawia, że uroczystość ma bardzo nowoczesny charakter zachowując jednak tradycję, między innymi w formie stołu z wędlinami, świeżym chleb i smalcem. Wykwalifikowana obsługa kelnerska zapewni gościom komfort i swobodę podczas poczęstunku.

Pokoje

Hotel Bulwary Mielec dysponuje 13 pokojami oraz 1 apartamentem. W sumie miejsc noclegowych jest około 33.


Pokoje są 2-osobowe, a cztery z nich mają możliwość wstawienia dostawki. Większość pokoi jest klimatyzowana. Wszystkie pomieszczenia są urządzone bardzo nowocześnie oraz nawiązując do stylistyki całego obiektu łączą designerskie rozwiązania z ciepłymi, przytulnymi akcentami. Do wyboru gości w pokojach znajdują się łóżka typu twin lub king, dla gwarancji pełnej wygody oraz komfortowego snu, co jest szczególnie ważne po wieczorze spędzonym na zabawie weselnej. W każdym pokoju znajduje się przestronna, jasna i luksusowa łazienka wyposażona w ręczniki, zestaw kosmetyków oraz suszarkę do włosów. W apartamencie, który oferowany jest Parze Młodej, znajduje się przytulnie wyposażony, duży taras.

Atrakcje

W Hotelu Bulwary Mielec znajduje się również Restauracja Manuka, w której wykwalifikowany szef kuchni wraz ze swoim zespołem dba najwyższą jakość przygotowanych potraw. Poza standardowym menu restauracja posiada również bogatą ofertę śniadaniową oraz specjalne menu dla dzieci.
   


Hotel Bulwary Mielec jest obiektem, w którym poza idealnym weselem, można zorganizować również inne imprezy okolicznościowe, a także szkolenie czy spotkanie biznesowe, ponieważ dysponuje dwoma przestronnymi salami konferencyjnymi.