Sala Bankietowa Marianna

Tadeusza Rejtana 2B, 05-200 Wołomin, Polska
Liczba gości
300
Cena od*
(brak danych) zł
Noclegi
(brak danych)

Informacje ogólne

Sala bankietowa Marianna Wołomin to obiekt, w którym urządzicie Wasze wspaniałe wesele. Nowoczesny i przestronny budynek oraz wykwalifikowana obsługa to tylko część z naszych zalet, które gwarantujemy wszystkim parom młodym organizującym u nas swoją uroczystość.



Na dom weselny Marianna składają się dwie sale bankietowe, które zlokalizowane są na dwóch kondygnacjach naszego lokalu. Na sali mieszczącej się na parterze można z powodzeniem urządzić wesele na 160 osób. Sala wyposażona jest w drewniany parkiet taneczny, wysokiej klasy kącik barowy oraz profesjonalny sprzęt oświetleniowy i nagłośnieniowy, dzięki któremu zabawa weselna jest się na naprawdę świetnym poziomie. Górna sala weselna pomieści do 150 osób.



Większe wesela w obiekcie Marianna odbywają się dzięki połączeniu naszych dwóch sal. Wygodna klatka schodowa oraz winda pozwalają na integrację obu pomieszczeń. Sale bankietowe mają połączony system nagłośnieniowy oraz nowoczesną klimatyzację. Toalety znajdują się na dwóch piętrach. Obok górnej sali znajduje się specjalny apartament dla nowożeńców.



Przy sali bankietowej Marianna znajduje się obszerny taras, na którym weselnicy mogą zaznać odpoczynku i wytchnienia podczas zabawy. Na najmłodszych czeka świetnie wyposażony plac zabaw. Dla gości dostępny jest duży parking. Cały nasz obiekt jest oświetlony.



Dom weselny Marianna w Wołominie dysponuje stołami prostokątnymi, przy których Wasi bliscy zasiądą do wspólnych wyśmienitych posiłków. Nasi kucharze przygotują na Wasze przyjęcie wyjątkowe menu weselne. Jesteśmy otwarci na Wasze kulinarne pomysły - chętnie zaserwujemy dania na wesele kuchni fusion czy orientalnej. Menu wegetariańskie czy wegańskie na wesele również należy do naszych specjalności.



Drodzy przyszli nowożeńcy, zapraszamy Was do organizacji tego jedynego dnia w życiu w naszej sali bankietowej Marianna. Nasz kompetentny personel sprawi, że będzie to niezapomniane wydarzenie!