ZAMEK TOPACZ

Główna 12, 55-040 Wrocław, dolnośląskie
Liczba gości
340
Cena od*
345 zł
Noclegi
162

Informacje ogólne

Zamek Topacz...
jedyne takie miejsce

Zamek Topacz jest idealnym miejscem, gdzie można zorganizować konferencje, sympozja, bankiety, wesela, szkolenia oraz imprezy i eventy plenerowe.Luksusowy kompleks posiada 4 sale konferencyjne i bankietowe, 54 eleganckie pokoje typu standard, superior, junior suite oraz restauracje.
Wesele szyte na miarę
Dzień œślubu to jedno z najważniejszych wydarzeń w życiu. Planujemy je z dużym wyprzedzeniem, gdyż chcemy, aby wszystko było dopięte na ostatni guzik. Tuż po wyborze terminu, szukamy więc odpowiedniego miejsca. Zanim jednak do tego przystąpimy, musimy odpowiedzieć sobie na pytanie w jakim stylu chcemy zorganizować nasz najważniejszy dzień oraz ile osób będzie go razem z nami œświętować. To pomoże nam w okreśœleniu charakteru naszego wesela i wybraniu na nie odpowiedniego miejsca.
Bal na sto par
Wiele osób planujących wesele, traktuje je jako najważniejszą i zarazem największą imprezę w życiu. Zaprasza więc na nią całą – bliższą i dalszą rodzinę, a także przyjaciół i znajomych. Wydarzenie to urasta więc niejednokrotnie do balu na przysłowiowe sto par, a na taką liczbę osób należy mieć odpowiedniej wielkoœści salę oraz dysponować odpowiednią iloœścią miejsc noclegowych. Przy tej liczbie gośœci optymalne jest wykorzystanie stołów prostokątnych, ustawionych w ciągu, w podkowę lub literę L, bądźŸ też stołów okrągłych 8 lub 10-osobowych.
Niestety nie wszystkie miejsca, organizujące wesela, zwłaszcza te zlokalizowane w centrach miast, mają do dyspozycji tak duże przestrzenie. W organizacji takich bali specjalizują się najczꜶciej hotele położone na obrzeżach lub za miastem, które dysponują także przestrzenią do aktywnoœści plenerowych.
Garden party
Osoby, które od zawsze marzyły o przeżyciu tego najważniejszego dnia na łonie natury, najcz궜ciej decydują się na œlub w miesiącach letnich. Wówczas prawdopodobieństwo ładnej pogody znacznie wzrasta. By przyjęcie pod chmurką się udało, nie wystarczy jednak wybór letniego terminu. Konieczne jest także znalezienie odpowiedniego miejsca. I tutaj również prym wiodą obiekty zlokalizowane za miastem, które posiadają zarówno ładnie zagospodarowany teren zielony – idealny do rozstawienia namiotu ze stolikami koktajlowymi, ale też salę, w której w razie niepogody mogą skryć się goœcie. Idealnym rozwiązaniem byłoby także, aby miejsce to miało możliwoœść organizacji śœlubu plenerowego.
Kameralny bankiet
Dla osób, które nie lubią przepychu, nie mają zbyt licznej rodziny lub też pragną ten najważniejszy dzień spędzić wyłącznie w gronie najbliższych, idealnym rozwiązaniem będzie organizacja bankietowego wesela. Wówczas nie potrzebujemy ogromnej sali balowej, a jedynie kameralne pomieszczenie, w którym z łatwoœcią wydzielimy niewielki parkiet i przestrzeń na bufet. W takim miejscu, doskonale sprawdzi się okrągłe 8 lub 10-osobowe stoliki. Oczywiœście pokryte białymi obrusami, z pełną zastawą. Powinno być elegancko, dystyngowanie i z klasą.
Typowo polskie wesele
Niektórzy państwo młodzi nie wyobrażają sobie innego przyjęcia weselnego, jak typowej biesiady, ze staropolskimi potrawami. Taka impreza z pewnośœcią przypadnie do gustu nie tylko osobom starszym, pamiętającym tradycyjne, polskie wesela, ale też nieco młodszym gośœciom, którzy lubią rustykalny, sielski, anielski klimat. Aby został on odpowiednio oddany, konieczne jest odpowiednie wnętrze. Najlepiej odrestaurowany dworek, pałac lub zamek, który posiada restaurację w klimacie staropolskiej karczmy.W takim wnętrzu możemy ustawić typowe dla biesiad drewniane stoły i ławy, albo wręcz nieco przełamać tradycję i dania serwować na stołach pokrytych obrusami, a klimat staropolski oddać poprzez tzw. wiejski stół z tradycyjnymi przysmakami, ustawiony w widocznym dla wszystkich goœci miejscu.
Koktajl w angielskim stylu
Dla wielbicieli angielskiej klasyki, pragnących przeżyć swój najważniejszy dzień w wąskim gronie rodziny i przyjaciół, ale bez tańców i zasiadania przy stole, idealnym rozwiązaniem będzie koktajl. To krótkie, mniej więcej dwugodzinne przyjęcie organizowane tuż po ceremonii zaœślubin, najczꜶciej na stojąco. W trakcie imprezy serwowane są głównie zimne przekąski i desery, a także napoje – np. szampan w długich, eleganckich kieliszkach oraz szkocka whiskey. Na tego typu przyjęcie idealne będzie dostojne wnętrze, w ciepłym kolorze, ze skórzanymi meblami i przestrzenią na stoliki koktajlowe.
Niezależnie od tego czy jesteśœmy dopiero na początku przygotowań do œślubu, czy też mamy już termin, ale jeszcze nie wiemy jak dokładnie chcielibyœmy œświętować ten najważniejszy dzień, zastanówmy się nad kilkoma istotnymi rzeczami. Z kim, oczywiœście poza przyszłym małżonkiem, chcemy go przeżyć, czy ma być to kameralna impreza czy też duży bal oraz jakie otoczenie najbardziej nam odpowiada. Wówczas będzie nam łatwiej wybrać miejsce, w którym śœwiętować będziemy początek wspólnej drogi i które zapamiętamy do końca życia.